1 Aralık 2009 Salı

Dostluk


Küçük bir evde yaşayan yaşlı bir adam vardı. Bir gece ocağın önünde tek başına oturur alevleri seyrederken kapı çaldı. Yaşlı adam seslendi "Kim o?" Dışardan aşkın sesi geldi: "Ben geldim" . Adam kıpırdamadı. "Ben artık ihtiyarladım, bundan böyle aşka ihtiyacım yok!"


Az sonra kapı tekrar çaldı. "Kim o?" "Zenginlik" dedi dışardaki. İhtiyar yine yerinden kıpırdamadı. "Hayatımın sonuna geldim benim zenginliğe ihtiyacım yok." dedi. " Açmam kapıyı!"


Aradan bir süre geçti kapı üçüncü defa çalındı. "Kim o?" diye bağırdı adam. "Dostluk" dedi dışardaki. Bunu üzerine yaşlı adam yerinden kalktı, "Dostluk içeri girdiğinde aşk ve zenginlik arkadan gelir" diyerek kapıyı açtı.


Alev ALATLI


Aydınlanma Değil Merhamet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails